دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

مشاوره آنلاين چيست؟

 

مشاوره آنلاين ، ارائه خدمات تخصصي روانشناسي و مشاوره غيرحضوري در بستر اينترنت است که با بهره گيري از بسترهاي ارتباطي به صورت صوتي و يا تصويري در حوزه بهداشت روان، صورت مي گيرد. پيشرفت و رشد تکنولوژي در زمينه روانشناسي هم وجود داشته به گونه اي که امروزه شاهد ارائه خدمات روان درماني به صورت آنلاين و با استفاده از برنامه هاي ارتباطي نظير واتس آپ، ايمو و اسکايپ و يا مشاوره آنلاين تلفني هستيم تا از اين ظرفيت هاي موجود براي درمان بيماري هاي رواني استفاده کنيم.

در هنگام مواجه افراد با مشکلات، خانواده و دوستان آنها به عنوان اولين گزينه براي حل مشکلات آنها شناخته و پيشقدم خواهند شد. اما زماني که اين مشکلات عميق تر بوده و نيازمند کمک و مشاوره حرفه اي خواهد بود، وجود يک مشاور احساس مي شود.

در دنياي کنوني و به سبب شرايط پيش آمده در زمينه هاي مختلف، مشکلات ميان زوجين، فرزندان، مسائل کاري، اختلافات خانوادگي و شغلي، مشکلات جوانان و نوجوانان، در زندگي افراد سر باز مي کنند. مهم اين است که چگونه مي توان براي حل اين مسائل و مشکلات قدم برداشت چرا که اين مشکلات مي تواند براي هر کسي در زندگي او به وجود بيايد. هنگامي که افراد از تجربه کافي براي حل اين مشکلات برخوردار نيستند تا بتوانند آن را سريعا حل کنند، مشاوره آنلاين راهگشا خواهد بود. مشاوره آنلاين در حوزه هاي مختلف و طبق تخصص، توانايي کمک و تاثيرپذيري در زمينه هاي مختلف در افراد را دارد.

مزاياي مشاوره آنلاين

 

جدا از مشاوره حضوري که طي آن به رفع مشکلات افراد مي پردازند، مشاوره هاي آنلاين توسط مشاورين در بستر اينترنت و غيرحضوري هم قطعا فوايدي را در جهت حل مشکل افراد خواهد داشت. در زير و ادامه اين مطلب به اين فوايد اشاره خواهيم کرد.

1-امنيت و اطمينان

در هر جلسه مشاوره مي بايست، اصل امانت داري و رازداري افراد توسط مشاور به خوبي رعايت و اجرا شود. در مشاوره غيرحضوري نيز اين اصول کاملا توسط مشاور رعايت شده و اجرا مي شود. گاهي اوقات افراد درخواست دارند که حتي هويت آنها ناشناخته بماند و نسبت به اين موضوع اهتمام مي ورزند، به همين خاطر در مشاوره آنلاين، اين امکان براي افراد فراهم شده تا از اين طريق از خدمات مشاوره و کلينيک روانشناسي آنلاين استفاده کنند.

2-دسترسي ساده و راحت

در اين نوع مشاوره نيازي به مراجعه حضوري نخواهد بود و افراد قادر هستند تنها از طريق روشهاي ارتباطي از پيش اعلام شده از خدمات مشاوره استفاده کنند. اين ويژگي فرايند مشاوره را براي افرادي که مشغله کاري زيادي دارند و يا به دليل مسافت هاي طولاني و پرهزينه که حوصله بر و طاقت فرسا نيز هستند و حتي به دليل مشکلات جسماني قابليت حرکت و جا به جايي را ندارند، آسان و شيرين کرده است. از جمله افرادي که مي توانند از اين نوع خدمات استفاده کنند، کساني هستند که در خارج از کشور بوده اما از لحاظ آداب و رسوم، عقايد و فرهنگ ايراني دارند و مي توانند از مشاوره مشاورين آنلاين استفاده کرده و به صورت کاملا غيرحضوري و امن، با مشاوران ارتباط برقرار کنند.

3-درمان موثر

همانند مشاوره حضوري و چهره به چهره، در مشاوره غيرحضوري نيز تمامي استانداردها و پيش نيازهاي يک جلسه مشاوره، کاملا رعايت شده و در پروسه درماني به کار گرفته خواهند شد. اين شيوه ها مربوط به روش هاي درماني روانشناختي هستند که در ايجاد درمان موثر و مفيد و مناسب براي افراد در ارتباط با مسائل و مشکلات آنها، توسط مشاورين آنلاين رعايت خواهند شد.

4-سريع و دردسترس بودن

برخي شرايط ممکن است به وجود بيايد که توانايي آن را نداشته باشيد که به مشاور مراجعه کنيد مثلا هنگامي که با همسر خود به مشکل خورده ايد  و نمي دانيد که چه عکس العملي را بايد از خود نشان دهيد،  يا فرزند جوان شما با دوستاني معاشرت دارد که بر رفتار و اعمال او اثر سوء گذاشته است. در چنين حالاتي و بسيار حالات ديگر، نيازمند يک روانشناس و مشاور هستيم که در سريعترين زمان ممکن بهترين راهنمايي را براي موقعيت ما به ما بدهد. اينگونه مواقع وجود يک مشاوره آنلاين بهترين گزينه و راحت ترين آن خواهد بود چرا که ديگر نمي توان موانعي را بر سر راه حضور در مشاوره متصور بود.

دامنه مشاوره و روانشناسي آنلاين بسيار گسترده و وسيع است. مشاوره فردي براي درمان اختلالات رواني، افسردگي، اضطراب و استرس، مشکلات ارتباطي خانواده به منظور حل اختلافات، ارتباط زوجين و رابطه ميان فرزندان با والدين تنها بخشي از خدمات قابل ارائه توسط اين نوع مشاوره است.

همه آنها يک هدف واحد را دنبال مي کنند و آن تنها يک اين است که زمينه ساز رابطه اي سالم در هر جا و هر مکان توسط افراد مختلف در حرفه هاي متنوعي که دارند باشد.

جهت کسب اطلاع بيشتر و ارتباط با مشاورين آنلاين گپچه با ما در ارتباط  باشيد.

منبع: گپچه

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,آنلاین,راهی,برای,عبور,از,موانع, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 187 تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 ساعت: 16:09

افزودني هاي صنعت بتن

vkmj_e2.jpg

مواد شيميايي که در فرآيند اختلاط بتن به آن افزوده شده و سبب ايجاد برخي تغييرات اساسي و مثبت در اين ماده مي شوند، افزودني هاي صنعت بتن نام دارند. اين مواد به اندازه پنج درصد وزن سيمان موجود در بتن به اين ترکيب اضافه شده و داراي انواع مختلفي هستند. شتاب دهنده ها، فوق روان کننده ها، کند گير کننده ها، مواد افزودني کاهنده آب، مواد مضاف هوازا، افزونه ها و فيلرها همگي از جمله افزودني هاي بتن به شمار مي آيند. مواد افزودني از نمک ها، پليمرهاي قابل حل، کاني هاي غير قابل حل و ترسازها تشکيل مي شوند. از آن جايي که مواد افزودني کارايي را بهبود بخشيده و سبب تسريع يا تعويق زمان گيرش و نيز افزايش مقاومت و کنترل آن مي شوند، تاثير به سزايي در افزايش کيفيت بتن توليد شده خواهند داشت. مواد افزودني مي توانند مقاومت بتن در برابر ترک خوردگي حرارتي، يخ زدگي، انبساط قليايي سنگدانه و محلول هاي اسيدي و سولفاتي را افزايش دهند. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي چند مورد از افزودني هاي صنعت توليد بتن بپردازيم.

ليگنو سولفونات کلسيم

ليگنو سولفونات ها در واقع پلي الکتروليت هاي آنيوني هستند که محلول در آب بوده و محصول فرآوري سولفيت خمير چوب نرم محسوب مي شوند. از جمله موارد استفاده اين سورفاکتانت هاي آنيوني طبيعي صنايع سراميک، نفت و گاز، مواد شيميايي، ساخت و ساز و افزودني خوراک دام ها مي باشد. ليگنو سولفونات کلسيم به صورت پودر آمورف با رنگ قهوه اي مايل به زرد توليد مي شود و داراي خاصيت پراکندگي، اتصال دهندگي و امولسيون کنندگي است. در هنگام خريد لينگو سولفونات کلسيم بايد به کاربرد اين ماده توجه کنيد.؛ دوز مطلوب اين ماده بر اساس استفاده آن در سيمان بتني يا تخته هاي چوبي و ... متفاوت است. از ليگنو سولفونات کلسيم به عنوان گيرنده، پراکنده کننده، مايع ساز يا سورفکتانت در صنايع مختلف استفاده مي شود. يکي از اصلي ترين کاربردهاي اين ماده استفاده از آن به عنوان پلاستيسيسترها در ساخت بتن است که موجب مي شود بتن قوي تر شده و با آب کم تري توليد شود. همچنين از ليگنو سولفونات کلسيم به عنوان سرکوب‌کننده گرد و غبار، مواد شيميايي به کار رفته در کشاورزي، لجن حفاري چاه هاي نفتي و توليد گچ تخته استفاده مي شود. اين ماده در آفت‌کش ها، رنگ ها، کربن فعال و ديگر مواد جامد و غير محلول نيز به کار رفته و سبب پخش شدن اين محصولات مي شود.

پلي نفتالين سولفونات

اين ماده نوعي پخش کننده سورفکتانت آنيوني است که خورنده، ضد يخ، کاهش دهنده آب، مقاومت اوليه، جذب هوا و ... بوده و سبب کاهش نقطه انجماد مي شود؛ بنابراين از يخ زدگي بتن جلوگيري کرده و در پروژه هاي عمراني و ساخت و ساز در فصل سرما بسيار مناسب است. اين ماده فوق روان کننده در تهيه بتن سيال مورد استفاده قرار گرفته و در پل ها، سدها، بزرگراه ها، تونل ها و پروژه هاي ساختماني به کار مي رود. مهم ترين کاربرد اين ماده، استفاده در تهيه ملات خشک و افزايش مقاومت و سياليت بتن مي باشد. از ديگر کاربردهاي پلي نفتالين سولفونات در صنعت ساختمان مي توان به استفاده به عنوان ماده اوليه در افزودني هايي چون شتاب دهنده مرکب ، ضد يخ و عقب انداز اشاره کرد. اين ماده مزيت هاي زيادي دارد؛ از جمله اين که با کاهش 25 درصدي آب، به بهبود کارايي بتن کمک کرده و عمليات ساخت و ساز را آسان تر مي کند. همچنين مقاومت بتن را افزايش داده و سازگاري خوبي با ساير مواد تشکيل دهنده دارد. غير سمي بودن، تحريک کننده و راديواکتيو، غير قابل اشتعال و انفجار و ايمني بالا از ديگر مزايا و ويژگي هاي اين ماده است که موجب افزايش ميزان فروش پلي نفتالين سولفونات شده است.

بنزوات سديم

يکي از مواد نگهدارنده پر کاربرد به ويژه در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي، بنزوات سديم نام دارد. اين ماده در حقيقت نمک اسيد بنزوئيک بوده و به طور طبيعي در چاي‌ ها و برخي از ميوه ها (مانند زغال اخته، آلو و سيب) و سبزيجات وجود دارد. بنزوات سديم که به صورت پودر کريستالي سفيد رنگ توليد مي شود، از رشد باکتري ها جلوگيري کرده و مدت زمان نگهداري مواد را افزايش مي دهد. از اين ماده نگهدارنده در لوازم آرايشي، شيريني هاي ميوه اي، انواع نوشيدني هاي اسيدي، انواع مربا، سالادهاي بسته بندي و غذاهاي اسيدي استفاده مي شود. از ديگر کاربردهاي اين ماده مي توان به استفاده در برخي داروها مانند شربت سرفه و برخي قرص ها اشاره کرد. اين ماده همچنين در نوشابه ها جهت افزودن طعم به نوشيدني  ها و تغيير اسيديته آن ها به کار مي رود. بر خلاف باور عمومي و اطلاعاتي که به اشتباه منتشر شده اند، اين ماده سمي و مضر نبوده و هيچ آسيبي به سلامتي افراد وارد نمي کند. شما مي توانيد براي خريد بنزوات سديم به سايت شرکت بازرگاني پيشگامان شيمي مراجعه نماييد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : افزودنی,های,صنعت,بتن, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 15:20

Office Fit Out Procedures

Fitting out an edifice isn't a simple task. You may need the assistance of an office fit out specialist especially if your building space is large. This text will provide a step by step guide for the procedures of fitting out any kind of edifice.

Look for a Supplier

Your commencement is to seem for a dependable supplier that may provide you with the proper kind of tailored service during your office renovation. It’s important that you just search for the proper supplier for your business. As an example, if your business has something to try and do with gyms and fitness centers, then search for a contractor with proven commercial gym design and fit out chronicle.

Come up with a concept

once you have got chosen the refurbishment contractors, the following step for the fit out is to retu up with a concept. This is often vital because you'll not be ready to achieve the proper quite design for your office if you are doing not come up with an honest plan. Not having a close plan is additionally likely to cause you financial problems further. You’ll plan in as early as three weeks before the actually renovation takes place. The plan should also include the sort of design that you just want for your building. If you're involved in retail, then your plan should be focused on retail interior design.

Talk to your Designer

if you have got hired an office fit out professional, confirm that you simply communicate with him extensively. It’s important that you just consider the type of design and layout that you just want for your edifice. You’ll be able to also ask opinion from your business partners to make certain that nobody will pain whatever designs that you just have in mind for your office block.

Other Factors to contemplate

there are variety of other things to require into consideration, and variety of those are unique to your business. However, here are some that apply to most office fit out projects:

Noise levels within the work environment must not only suits the regulations but they're going to also have to be sufficiently low in order that they are doing not distract your workforce.

It is also important to create the most effective use of any available space in your office. Consider the situation of the plumbing in addition because the lighting, including the space for your employee's lockers and cabinets.

Also, if you're renting your office space in a much shared building, you have got to form sure that you just submit your office fit out plans to the building administrator or to the owner of the building before the particular renovation could occur.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : Office,Fit,Out,Procedures, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 6:30

"معرفي قديمي ترين کازينو هاي جهان"

در حال حاضر چند تا از قديمي ترين کازينو هاي جهان وجود دارند که همچنان در حال فعاليت هستند و هنوز در بين مردم از محبوبيت خوبي برخوردارند امروز ما در اين مطلب مي خواهيم چند مورد از اين کازينو هاي قديمي و جذاب راه براي شما معرفي کنيم که در طول سال ها به عنوان محبوب ترين کازينو ها در جهان هنوز پا برجا هستند و اکثر اين کازينو ها در المان و صراي نوادا قرار دارند. در ادامه مطلب با ما همراه باشيد تا شما را با قديمي ترين کازينو هاي جهان آشنا کنيم:

 

CASINO DE MONTE CARLO

اين کازينو بسيار باشکوه و جذاب در موناکو قرار دارد و از آن به عنوان باکلاس و فريبنده ترين نماد ياد مي شود نام در سال 1856 توسط پرنسس کارولين ساخته شده است ، در آن زمان به عنوان استراحتگاه ثروتمندان فعاليت داشت سپس با گسترش آن در دهه 1890  اين بنا تبديل به يک کازينوي باشکوه و مجلل شد که آن را با موزاييک ، بالستيک ، پنجره ها ، درهاي قوس دار و مجسمه هاي بسيار زيبا تزيين کردند.

پرنسس کارولين اين بنا را براي نجات خانواده خود از ورشکسته شدند ساخته بود اما بعدها با گسترش آن تبديل به پرسود ترين و پر رفت و آمدترين مکان شد ، اکنون اين کازينو معتبر با ارائه بازي هاي کازينوي معروف مانند مشغول فعاليت است و هنوز ميزبان افرادي است که در زندگي لوکس شان به دنبال هيجان و بازي و کسب درآمد هستند شما نيز مي توانيد در سفر خود به موناکو از اين مکان باکلاس ديدن کنيد.

اما توجه داشته باشيد که موناکو از ورود شهروندان خود به اتاق هاي بازي هاي کازينو اين مکان ممنوع کرده است اما اين کازينو با بررسي مشخصات هر شخص و تاييد آن اجازه ورود را به داخل اتاق هاي بازي مي دهند.

 

GOLDEN GATE CASINO اولين کازينو در لاس وگاس

اين کازينو جذاب در سال 1906 توسط شهردار شهر لاس وگاس شده است و در زمان تاسيس اش به عنوان ساختمان مرکز شهر معرفي شده بود.

بعد ها با توجه به اين که در خيابان فريمت و مرکز شهر قرار دارد ، از جاذبه گردشگري خوبي برخوردار است آن را گسترش دادند و به عنوان اولين کازينو در لاس وگاس تبديل شد بعد از گسترش آن اين کازينو داراي اتاق هاي بازي بسيار مجلل و جذابي بود که هم اکنون کازينو گلدن گيت به عنوان قديمي ترين کازينو لاس وگاس در اين شهر فعاليت دارد و بيش از 12 ميليون دلار براي بازسازي و گسترش آن نيز هزينه شده است.

Golden Gate که در زميني واقع شده است که با قيمت 1750 دلار در حراجي در سال 1905 خريداري شده است ، داراي يک لابي و نماي بيروني و همچنين يک برج پنج طبقه لوکس و کف کازينو گسترده است. اگرچه ، املاک و مستغلات Golden Gate تنها دليل عجيب بودن در تاريخ نيست.

منبع : ميهن گيم

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : معرفی,قدیمی,ترین,کازینو,های,جهان", نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 226 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 2:21

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : مدیر,تز,مشاوره,پایان,نامه, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 244 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 5:49

Office Fit Out Procedures

Fitting out an edifice isn't a simple task. You may need the assistance of an office fit out specialist especially if your building space is large. This text will provide a step by step guide for the procedures of fitting out any kind of edifice.

Look for a Supplier

Your commencement is to seem for a dependable supplier that may provide you with the proper kind of tailored service during your office renovation. It’s important that you just search for the proper supplier for your business. As an example, if your business has something to try and do with gyms and fitness centers, then search for a contractor with proven commercial gym design and fit out chronicle.

Come up with a concept

once you have got chosen the refurbishment contractors, the following step for the fit out is to retu up with a concept. This is often vital because you'll not be ready to achieve the proper quite design for your office if you are doing not come up with an honest plan. Not having a close plan is additionally likely to cause you financial problems further. You’ll plan in as early as three weeks before the actually renovation takes place. The plan should also include the sort of design that you just want for your building. If you're involved in retail, then your plan should be focused on retail interior design.

Talk to your Designer

if you have got hired an office fit out professional, confirm that you simply communicate with him extensively. It’s important that you just consider the type of design and layout that you just want for your edifice. You’ll be able to also ask opinion from your business partners to make certain that nobody will pain whatever designs that you just have in mind for your office block.

Other Factors to contemplate

there are variety of other things to require into consideration, and variety of those are unique to your business. However, here are some that apply to most office fit out projects:

Noise levels within the work environment must not only suits the regulations but they're going to also have to be sufficiently low in order that they are doing not distract your workforce.

It is also important to create the most effective use of any available space in your office. Consider the situation of the plumbing in addition because the lighting, including the space for your employee's lockers and cabinets.

Also, if you're renting your office space in a much shared building, you have got to form sure that you just submit your office fit out plans to the building administrator or to the owner of the building before the particular renovation could occur.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : Office,Fit,Out,Procedures, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 20:32

باشگاه مغز کودکان 1

آموزش، تمرين، سرگرمي

رده‌ي سني 4 تا 8 سال

مولفان: تارا رضاپور - حامد اختياري

----------------------------------------------------------

فهرست کتاب:

  • پله 1: توجه و حافظه کاري
  • پله 2: سرعت و هماهنگي حرکات دست و چشم
  • پله 3: مهار پاسخ و انعطاف‌پذيري
  • پله 4: پردازش ديداري فضايي و منطق
  • و...

----------------------------------------------------------

درباره کتاب:

مجموعه‌ي «باشگاه مغز کودک» براي والدين و معلماني است که باور دارند يادگيري و سرگرمي براي کودکان بايد در کنار هم باشد. ما در اين مجموعه به دنبال آن هستيم تا به کودکان ياد دهيم چگونه از عملکردهاي متعدد مغزي خود (مانند توجه و حافظه) استفاده کرده و تمرينات اين مجموعه را حل کنند؛ تمريناتي که به صورت هدف‌دار، پله پله و به تدريج از آسان به دشوار چيده شده‌اند و در هر پله کودک را با چالش جديدي مواجه مي‌سازند.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : باشگاه,مغز,کودکان,1, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 160 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 12:35

خبرنامه